Do what you want to

do,Dream what you want to dream, Go where you want to go, Be what you want to be, because you only have one life and one chance to do all the things you want to do...


Tuesday, March 1, 2011

Terharu tak terkata

Hari ini aku bangun lewat lgi, kali ni ntah la yang kali ke brpa??aku pn da xingat.. ntah la knpa smggu dua ni aku sllu lewat sedar pgi,, kdg2 subuh pun aku hanyut..kdg2 terpikir gak kenapalah aku jadi mcm ni.. bgun je aku mandi ps2 semayang dan pegi mkn.. lepas tuh mcm biasa la ruti harian aku pn brmula ..heheheh aku blik ke bilik bukak laptop.. maklum lah ari ni aku ade satu kuliah je pukul 5 ptg lak tuh.. smntara nk tggu wktu kelas buat la dulu pe yg patut,, search2 mklumat at internet,chat at fb n update blog…

Tpi arini, aku chat at fb je,, sbb bru bgun tdo kn kpla xfresh xbyk idea..heheh dalam duk chat2 tuh timbul lak rase bosan,, tgok jam awal g bru kul 3..hrrmm ape nk buat ni,, usha blog org la hehhe aku pn pegi la usha blog seorg wanita ni,, aku pn bca post terkini die..nk tau ape jdi ps2???terkejut beruk aku dibuatnya lepas hbis bc post tuh..terkejut je k,, xdela sampai terlompat2 @ terkinja2 cm beruk..hehehe mne aku tak terkejut si wanita ni boleh lak letak nme aku kt blog die.. nsib baik die xde gmbr aku lau x ngn gmbar2 aku die letak hehehe..

Tpi ape yg die cite sal aku secret k..heheh nk tau korg cari la blog beliau n bce sndiri k..heheh ape2pn komen yg diberi positif n thanks pd die sbb aggap aku ni cam abang die,,

Ok la aku da lewat nk ke kelas ni..aku chow dulu k.. pada sape yg nk tau pe komen beliau pd diriku yg lemah ini,carilah blog die n aku ucapkan semoga berjaya la mencari blog beliau n baca pe yg beliau komen beliau ,,,heheh

No comments:

Post a Comment