Do what you want to

do,Dream what you want to dream, Go where you want to go, Be what you want to be, because you only have one life and one chance to do all the things you want to do...


Saturday, March 5, 2011

KEBOSANAN MELANDA

saat aku menulis post ni aku sedang tertekan yang amat sangat,, erm susah jugak belajar kt u ni.. mcm2 kene buat.. kdg2 xsempat nk pikir ape yg ptut aku wat.. hehehe dunia luar mmg xamik tau langsung... surat khabar pn da lme aku xbaca.. kdg2 je on9 sinar harian..heheh 2 pn surat khabar esok da kuar aku bru bc surat khabar smlm,, sentiasa ketinggalan.. ape2 pn aku tak kisah..yg pnting mne yg ptut aku dahulukan aku dahulukan.. bak kata omputih "first come fisrt serve" hehehe..( mcm tak kene ngan situasi jer )huhuh.. skrg ni aku tgah pening wat research untuk siapkan a'ment akidah ketuhanan.. bnyk auta yg aku jumpa, fakta nye xbnyk..heheh mne lagi nk cri medium ape g aku nk gunakan kan.. apela inisiatif yg terbaik untuk aku lakukan... ade sape2 yg bleh bgi aku idea..hehehe

aduuhh mmbr sebelah ni pulak pasang lagu hampa nyanyian toki,, syahdu la jiwa aku ni.. tba2 teringat kisah silam,,, arghhhh plez aku xnak ingt semua tu.. aku nk pikir ms depan.. aku tgh pikir ttg kejadian siang dan malam.. aku xnk ingt g tragedi oktober tuh..huhu

tragedi oktober???? heheh biarlah rahsia ,, hanya tuhan yg tau..huhuh

tpi best gak lagu ini,, penuh dengan 'moral value' tersurat ade tersirat pn ade..heheh


ha ni liriknye..pandai2 la cri ape yg tersirat ape yg tersurat wakakakaka.....~~~~

Ku ditinggal senja
Malam menghampiri
Sendiri ku dalam menanti
Segera oh angin sampaikan rinduku
Terlupakah kau pada janjimu

Ketika bersama rindu bergelora
Perpisahan menikam jiwa
Kau pandai mengusik kau pandai mengoda
Kini diriku yang kau tinggalkan begitu saja

Apakah ertinya ucapan manismu
Kau merinduiku
Mungkin hanya aku
Yang membiarkanmu menipu diriku

( korus )
Biar luka menyiksa jiwa
Biar kasih tak kunjung tiba
Kerna pada hakikatnya diriku kau persenda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Di malam yang sunyi
Sepi menyendiri
Ku hulur dan menyusun jari
Ku pohon kau ubatikanlah rinduku
Bayang kasih dalam mimpiku
Menikam kalbu...

( korus )
Biar kasih menyiksa jiwa
Biar ku yang mengemis cinta
Kerna sejak dari mula
Diriku yang tergoda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Oh... oh... oh

1 comment:

  1. mak aih.......... sian uchu... sbr yerk... semoga kita sama2 berjaya dalam hidup nie...... jodoh nie akan datang jugak nanti bila tiba masanya......

    ReplyDelete