Do what you want to

do,Dream what you want to dream, Go where you want to go, Be what you want to be, because you only have one life and one chance to do all the things you want to do...


Monday, March 21, 2011

Artis seksi



nama cr sendiri hehe



Ari ni aku klas ptg bosan2 stdy pgi2 tdi aku g la usha2 blog yg aku follow,
duk usha2 jumpa la stu post sal si minah artis malaysia ni,,
aku x cmfrm gak ngn info yg aku dapat ni,,
 tpi bila dinilai dgn mata kasar...
masyaalllah...
tu jela yg dapat aku cakap..hehe
korg nilai la sendiri k


pandangan sisi




Terkejut beruk aku bila lihat gambar ni,, melayu ker nih.. xde mcm melayu pun??? Confuse aku dibuatnye,,
 Kalah jeniffer lopez aku rasa. Tak pakai bra ke apa artis neh?
Korang tahu apa dia jawab ble wartawan tanya dia apasal dia dok pakai baju macam tue ke acara gala dinner rafflesia?

Neh hah jawapan dia ;

"Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan"

So korang dah faham kan? Dia pilih baju neh sebab dia nak menampak kan kelainan. Dan korang perasan tak?
Jawapan dia jawapan yang berani mati dan aku terpaksa salute. Siyes.

Apa yang dia "ada" tue berlainan dengan apa yang perempuan lain "ada" dan aku rasa itu memang betul. Heh.

Aku taktahu samada mata aku yang terlebih gatal ke ataupun korang pun sama gatal macam aku gak ke tapi aku rasa cam nampak apa yang aku tak sepatutnya nampak kat gambar di atas tue.. betul ke?




zoom sikit tengok



Sekarang neh cuma menda je yang aku tengah tunggu si rais yatim buat.
Iaitu ban artis perempuan neh daripada berlakon dan sebagainya untuk beberapa seketika sementara dia berubah.
Kalau faizal tahir kena balon sebab buka baju,
takan pompuan kat atas neh lepas pula?
Memang betul pompuan neh tak buka baju tapi pompuan neh mendedahkan apa yang tak sepatutnya didedahkan..
Paham2 je lah eyh aku cakap pasal apa.

So apa lagi? Buatlah kepada kementerian yang berkaitan.ambillah tindakan yg sewajarnye..heheh

  











1 comment:

  1. Nama artis ni ialah Miera Leyana Kasmi berusia 18 tahun..masih baru dlm dunia artis..xpatut dia mendedahkan separuh dari salah satu mahkota kewanitaanya..over dah nii..

    ReplyDelete