Do what you want to

do,Dream what you want to dream, Go where you want to go, Be what you want to be, because you only have one life and one chance to do all the things you want to do...


Thursday, November 10, 2011

My birthday





Assalamualaikum semua..


Ramai yang menanti-nantikan tarikh ari ni, kononnya tarikh bertuah ye 11.11.11… Ramai jugak yang terlalu takjub dengan tarikh keramat ni. Sampai nak beranak ari ni, nak kawin ari ni.. tpai xde pulak aku dengar yang nak mati ari ni hehehe.. Ada yang kata  tarikh ari ni hanya berlaku 1000 tahun sekali aje… Yeke?

Bagaimana pulak dengan hari semalam 10.11.11? tarikh minggu lepas? 05.11.11? Berlaku setiap bulan? 6 bulan sekali? Setahun sekali?

Tak!

Yang pasti ari semalam tak akan pernah kembali buat selama-lamanya.

Walau sesaat sekalipun.

Hargailah  masa kita.
apa-apapun  hari ini amat bermakna bagi aku sebab hari ini ialah hari lahir aku yang ke 24.. so  xslah kalu aku cakap tarikh ni bertuah bagi aku.. bukan sebab takjub dgn no tu, tapi bertuah sebab aku n bbrapa org yang bertuah lagi yg smbut ari lahair ari ni.. korang xde kan.. so jgn jeles eyh hahhaha


apa-apa pn yang korang lakukan ari ni.. do the best,.. "man jadda wajada" jgn hanya tarikh ari ni je 11.11.11 tapi kita tak berusaha untuk jadi no 1.. hehehe.. ( cakap je ni aku pn sme gak hahaha)

No comments:

Post a Comment