Do what you want to

do,Dream what you want to dream, Go where you want to go, Be what you want to be, because you only have one life and one chance to do all the things you want to do...


Monday, January 16, 2012

akibat nafsu

Inilah die manusia akhir zaman,, meluat pulak aku tengok.. 
ape nk jdi seyh budak2 sekarang.. dieorang ni xde agama ke apa..
xtau mana halal mana haram.. kat tempat awam pun jadi... heran aku.... 
klu dah sangap sangat kawin je..
Yang meramas sedap lah yang kena ramas lagi la sedap kot,.. 
sebab tu sampai tak fikir kewujudan orang lain..fikir sedap dieorang je..
Gila seks ke ??
Aku rasa mereka berdua ni kena penyakit kot ....
 penyakit shahwat hahhaa


Kalau ye pun dah " sangap "..Tak payah la buat kat tempat awam...Memalukan orang sekitar je kan...Sape-sape tak puas hati..Sila tinggalkan komen di bawah Ini...>_<......

2 comments:

  1. i don't know.. sy dapat pic ni dari google searh.. sekadar gambar hiasan..

    ReplyDelete